26 september 2011

Familjeutflykt

Jag älskar utflykter! det är bland det bästaste jag vet och då menar jag det bästa!
Hela grejen med att plocka ihop matsäck se fram emot vart man ska och ta sig iväg någon annanstans det gör mig så otroligt glad och jag känner mig som sju år och som om jag ska iväg på min första skolutflykt.
Idag blev det familjeutflykt till drottningholms slott. Drottningholms slott och slottspark är fantastiskt fint och otroligt sevärt. Idag så hade alla sveriges kanadagäss bestämt sig för att möta upp oss vid drottningholm och göra oss sällskap utflykten till ära.




Sedan fick vi syn på fåren! och som två små barn försökte vi febrilt ta oss så nära som möjligt tills vi kom på att de luktar en del och vi vill ju inte lukta får i två timmar till, så det fick bli lite på håll.




Sedan konstaterade vi snabbt att Drottningholm vore the shit att bo på, så här glada är vi när vi bytt bostad med kungen och drottningen, (tyvärr finns inte Drottningholm med på lägenhetsbyte.se ännu)

Sen så bara myste vi i solen och var lyckligaste i världen över att vara föräldrar till världens goaste unge, som by the way älskar potatis, tänk att det kunde vara så gott!



Imorgon tänker jag tvinga mig till en till utflykt, det kan inte bli för mycket av det goda! Lycklig, lyckligare, lyckligast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar