30 januari 2012

Vem sa att det var bara var att sova?!

Oj herregud vilket jobb, vem sa att det bara var att sova, bara hit och bara dit. Hur bortskämd har man inte varit innan man fick barn som fick sova hur ofta och hur länge man ville.

Vår busunge har en lång period fått för sig att mitt i natten komma upp och sova i vår säng och ja, jag borde varit hård från början. Men som den trötta människa man än som undrar vart mina åtta timmars natt sömn tog vägen så har jag lyft upp skrutten iallafall.Vilket har slutat i att man både blivit nockad, sparkad och flintis.

Så i helgen tog vi fajten nu jäklarns fick det vara nog. Det har inte blivit många timmars sömn men med rätt inställning och vilja så klarar man nog allt. Vi vann och jag klev upp och nynnande på "eye of the tiger" jag kände mig som en lite rundare och flickigare version och mr rocky balboa. Så nu somnar skrutten nästan helt själv och sover i sin säng igen puh, men jag fick minsann ett grått hår på kuppen, tyvärr helt sant och verkligt.

Men jag tar det, bara ens lilla fis är så här lycklig; snö, pulka det är lycka det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar